Dark Link Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Fråga ett: Någon som har ett bra tips ppå sista bossen?( Den där grisen ) Fråga två: Vart ligger den där TT-Door? ( när man fått TTamuletten ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 det finns ingen TT door, man kan köra time trail istället om man trycker time trail on. åk då in i vilken dörr som helst nej, jag har aldrig spöat grisen, han e hur svår som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 jag har klarat grisen. jag körde bara med tuppen (vad han nu heter) , eftersom han är snabbast. Fast det var ett tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 jag har klarat spelet och jag håller på med tvärt om banan eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 hur får man tuppen och TT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 tt vet jag inte om man kan få, men om man kan få han så ska man väl slå hans rekord... tuppen får man när man klarat alla 4 bossarna och kör över en groda med tuppkam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag klarade grisen på första försäkert då var jag med Tuppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 har du något tips då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Att få T.T har jag hört att man ska klå T.T i alla banor och klara rymdbanorna dom efter Wizpig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 jupp, det skrev jag, men grisen e ju omöjlig ju även med tuppen (drumstick) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Tuppen heter Drumstick och han är en fet klumpig förare som kör ganska fort! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 bara så ni vet har ja klarat spelet...spegelvänt också...men tyvärr kommer jag inte ihåg med vilken gubbe...spelet är stört skönt....när ekonomin är god ska jag köpa det...hade hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg