per emil Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 mitt favorit spel är gta san andreas :cool: : :rambo: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag gillar Mario Party 4 och 5, Zelda TWW och Super Mario sunshine SSBM suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 sssssssssssssssssssssssbbbbbbbbbbbbbbbbbmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (ssbm) aeger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nej, det suger så hårt, det gör alla fighting spel jag glömde skriva att jag gillar RESIDENT EVIL!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag har inte så många spel... har bara tre :P Super Mario Sunshine James bond agent under fire Metroid Prime... det skiftar mellan dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 just ja, metroid prime e också väldigt skoj... men INGET, INGET slår mario party! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 mario kart:double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 just ja, metroid prime e också väldigt skoj... men INGET, INGET slår mario party! Mario Party är roligt men SSBM slår det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 det har jag börjat tröttna på lite, klarade ut det för tidigt... men mario golf, det e gjejer det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Har aldrig spelat Mario Golf men Mario Tennis är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 eh... det har inte kommit till GAMECUBE!!!!!! det kommer inte på ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag vet det. Men jag menar till N64. Och det lär ju vara bättre till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg