Skinnpytte Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 zelda the wind walker ar roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Sonic spelen lungt >_> Om det är nåra som kan göra spel så är det Sonic Team Och Namco(inte för att dom gjort det men ändå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 MEN MASTER SWORD DET HÄR ÄR GAMECUBE, SNACKA BARA GAMECUBE HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 MEN MASTER SWORD DET HÄR ÄR GAMECUBE, SNACKA BARA GAMECUBE HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIITTA! här bryr han sig igen för en värdelös skitsak som ingen bryr sig om ps mitt favvo spel kommer att var TALES OF SYMPHONIA ialla fall ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Ssbm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 :rolleyes: ffcc är rätt skoj men då äger så klart sonic advneture 2 battle alla spel som ni snackat om!!!!!!!!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Mitt favvo-spel på GameCube är såklart Zelda:The Wind Waker eftersom det e det enda spel jag har :P jag fick GC för typ 3-4 veckor sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 metlojdo plijm en kopia av metroid prime(skoja bara :P ) mitt är metroid prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag har börjat spela star wars och det e kul, håller nån med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 köp aldrig pikmin det suger så hårt så blomorna visnar och Xade sluta bereta att du hatar super smash bros melee det är faktis det enda spel man behöver till gc ops glömde nestan tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 SSBM är ju skit dåligt.. Man kan inte döda varran och det är i 2D man tröttnar snabbt och alla gubbar har typ samma rörelser bara att dom ser ut olika och funkar olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ja, jag håller med 0013, ska det vara fighting ska det vara soul calibur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg