Arako Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 hur får man chimera's horn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 I Lynari Desert finns det några gul/svarta monster som heter Chimera. Ofta när du dödar en sån får du ett Chimeras horn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 vad har man dom till? och e lynari desert när man åker med båten till en ö.... ja e på 7året har haft spelet i 5dagar ungefär....! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Hmm... Kommer inte precis ihåg vad man använder Chimera's Horn till... Men Lynari Desert är iallafall på den sandtäckta ön x_X;; Har inte spelat CC på länge XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 vilken är den bästa skölden och hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Kommer inte ihåg x_X;;; Det ända jag kommer ihåg är hur man får Ragnarok XD (Clavat Svärd) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 SKit i svärd och sånt åk bara med båten där man kan åka över till andra sidan sen ska du ha kristallen så den är unkown.sen går du igenom alla masima strems på den sidan till slut kommer du så du inte kan gå längre gå in på den bannan spring förbi alla faror om du inte vill möta dom. om det är en sten ivägen så slå sönder den det tar några slag men det går. Sen möter du bossen klara honom och precis när du ska klara honom så ...... det får du ta reda på själv!!!!!!! ta artifacts i stället för att göra nya vapen det gjorde jag och klara ut det på 2 året men för dig blir det svårt som har väntat så länge!!!!!!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 d tror inte ja på / att du har klarat ut d på andra året för det går inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 d tror inte ja på / att du har klarat ut d på andra året för det går inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 menar du den där magi skölden? jag menar som man har har hela tiden! Föressten undrar jag om legend weapon är bäst om det inte är det vilket?och hur får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Nej, Legendary Weapon är det tredje bästa vapnet xD Greatest Weapon är det bästa, och man kan ändast få Greatest Weapon om din familj är Alchemister, eller jag vet iallafall inte något annat sätt som man kan få den på x_x o.o Och den bästa skölden är Diamond Shield o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 :evil: Det bästa är ultima weapon eller Rangarok när man är Cavalat. :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg