Xade Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 händer det nåt när man klarat ALLA ring shot?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Undrar också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja man får dk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja man får dk Kan man få DK!? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 nej vänta om man klarar 50 ringshot så får man dk om man klarar alla så får man metal mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Nej, fel fel fel, man får DK om man klarar 30 av 36 ringar. Man får metal mario om man får ALLA birdie badges Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 ja exakt, men vad händer när man klarar de 36 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Får man inte DK om man klarar 100 birdie badges i tournament? eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Vem får man annars om man klarar 100 birdie badges. Jag har 97, så jag bara undrar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 När man har klarat alla ringshot så får man se staff credits, alltså vilka som har gjort spelet och så.. Inge märkvärdigt... Det händer inget om man får 100 Birdie Bagdes... Men gör man 108 Birdie Bagdes så får man Metal Mario.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Vem får man annars om man klarar 100 birdie badges. Jag har 97, så jag bara undrar... När man klarat 108 (alla) birdie brickorna får man metal mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg