Netsire Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 FUSKA INTE PÅ CS Jag hade laddat ner lite fusk till cs för jag ville se hur det vaa det var så j*la pest att fuska inge roligt alls Vad tycker nii om fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Har inte testat Redigerat 18 November 2004 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Nej men om du gör så kommer du att tycka att det är tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Meh.... Att fuska gör allting tråkigt så småningom >_> (Och varför har du tagit texten från min signatur, Ruffy.D?) >____> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 bara n00bs som inte kan spela utan fusk fuskar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Meh.... Att fuska gör allting tråkigt så småningom >_> (Och varför har du tagit texten från min signatur, Ruffy.D?) >____> Den är grymmmm!! åter till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Men om jag inte vill att du ska ha den då? >_> Gör en själv <.< Och det är precis som Mirijuana sa - Det är bara "n00bs" som använder fusk till CS, och dom flesta andra spel... >_> Redigerat 18 November 2004 av Natsuhara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag anv'a'nder ordet n00b bara f'o'r att det 'a'r det enda ordet som st'a'mmer pa fuskare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Fuska på CS?....Det är bara till för dom som inte kan sikta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Fusk är skitigt alla är sykopater dem som fuskar förstör spelet j*ävla hacker om dem vill bli bra ska dem träna utan fusk. Hatar dem hacker som gjorde cs fusken.Min kompis blev bannad för evigt i sin cd key för att jag lockade honom ´till en anti-cheat server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Aj da det var inte bra jag hade nåt fusk som hette OGC när jag kom in på en server vilken som hlest då hade jag aimbot på och lite andra grejer om jag tryckte på (L) då kom det fram en meny så man kunde välja vad man ville ha för fsk TEX speedhack,Flashhack,aimbot, Och andra grejer jag tyckte det var sk*t kul men jag blev bannad och kickad hela tiden så nu har jag tagit bort det för det var inge rolig hmff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.