Hoppa till innehåll

Nintendo Ds

Tilda

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Inte så viktigt med eller utan ljus, bara konsollfan fünkar (misstro inte, jag ville att det skulle stå fÜnkar..)..

Bara att sitta under en lampa lr nåt.. :P

Nja ja tycker det är bettre om man har lampa i konsollen för då behöver man itte ha med sig en lampa om man ska ut tex på sommarlovet.

När ja hade GBA va ja så j*vla trött på att ha med mig lampa när ja skulle ut och itte veta när ja kom tillbax. :visslar:

Men om konsollen skulle bli mycket bettre så klart att dom skulle ta bort lampan :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo ja mena att om den kanske ''SKULLE'' bli bättre om man skulle ta bort lampan tex bättre garfik eller bättre ljud ( för att det kanske skulle ge lite mer plats för annat ) fast den lilla lampan gör nog ingen skillnad.

Sj tycker ja att det e as bra med inbyggd lampa ;)

( så den e itte sämre för att den har en lampa, om det va det du trode ja mena. :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tekniska specifikationer för Nintendo DS

* Övre skärmen: Bakgrundsbelyst, tre tum stor LCD-skärm med 256 x 192 punkters upplösning

* Undre skärmen: Samma som övre skärmen, fast med genomskinlig analog pekskärm

(Text tagen från Nintendo.se)

Som jag sa, den är bakgrunds belyst på båda skärmarna.

Ljuger de får jag stämma dem! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis kom med en psp och n ds såg att n ds hade bakrundsljus som GBA Sp och psp hade det också Tycker dem båda var lika bra :).Man kan beställa faktis N DS och så finns det begagnade i blocket

Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...