Manga Master Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Står ju på Nintendos hemsida (www.nintendo-se.com) att den är bakgrunds belyst! skärp er >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Vad bra då kan man pusta ut! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Tülgahr(muahaha)> Backligt är bra, slipper man ha med sig en lampa och ett bilbatteri, känns mer bärtbart då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Inte så viktigt med eller utan ljus, bara konsollfan fünkar (misstro inte, jag ville att det skulle stå fÜnkar..).. Bara att sitta under en lampa lr nåt.. :P Nja ja tycker det är bettre om man har lampa i konsollen för då behöver man itte ha med sig en lampa om man ska ut tex på sommarlovet.När ja hade GBA va ja så j*vla trött på att ha med mig lampa när ja skulle ut och itte veta när ja kom tillbax. :visslar: Men om konsollen skulle bli mycket bettre så klart att dom skulle ta bort lampan :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 gokou jag fattar inte vad du menar med att den blir bättre utan lampa!! det är väl inge bra!! det är ju mkt bättre med lyse i ir hur!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jo ja mena att om den kanske ''SKULLE'' bli bättre om man skulle ta bort lampan tex bättre garfik eller bättre ljud ( för att det kanske skulle ge lite mer plats för annat ) fast den lilla lampan gör nog ingen skillnad. Sj tycker ja att det e as bra med inbyggd lampa ;) ( så den e itte sämre för att den har en lampa, om det va det du trode ja mena. :lol: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Tekniska specifikationer för Nintendo DS * Övre skärmen: Bakgrundsbelyst, tre tum stor LCD-skärm med 256 x 192 punkters upplösning * Undre skärmen: Samma som övre skärmen, fast med genomskinlig analog pekskärm (Text tagen från Nintendo.se) Som jag sa, den är bakgrunds belyst på båda skärmarna. Ljuger de får jag stämma dem! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag bryr mej ej om grafiken!Den är som på Nintendo 64 men det är ok,ljudet måste va bra så ljus gör väl inte ett skit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) Min kompis kom med en psp och n ds såg att n ds hade bakrundsljus som GBA Sp och psp hade det också Tycker dem båda var lika bra :).Man kan beställa faktis N DS och så finns det begagnade i blocket Redigerat 31 Januari 2005 av 12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg