Gäst abu Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 jag är vid 6:e gymet men det står bara "the dorr is locked"! vad ska jag göra? PS. det är inte det 8:onde gymet som är i min hemstad som jag menar?
Gäst ymphinorx Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 står det en massa soptunnor överallt?
Gäst abu Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 står det en massa soptunnor överallt? nej, jag var i min hemstad och åkte "surf" till en ö och där var ett gym!som det stog the door is locked
Gäst ymphinorx Skrivet 19 November 2004 Rapport Skrivet 19 November 2004 Då ska du gå in i det stora huset till vänster om gymet. Om du går in där och klarar dig in till slutet av huset så ligger det en nyckel i en pokéboll. nyckeln gör att du kan öppna dörren till gymet. (När du kommit in i gymet kan du hoppa över tränarna om du smyger förbi dem och ställer dig framför en hög sak och trycker A-knappen. då kommer det en fråga. svarar du rätt får du gå vidare).
GutenLOL Skrivet 19 November 2004 Rapport Skrivet 19 November 2004 Då ska du gå in i det stora huset till vänster om gymet. Om du går in där och klarar dig in till slutet av huset så ligger det en nyckel i en pokéboll. nyckeln gör att du kan öppna dörren till gymet. (När du kommit in i gymet kan du hoppa över tränarna om du smyger förbi dem och ställer dig framför en hög sak och trycker A-knappen. då kommer det en fråga. svarar du rätt får du gå vidare). Svarar du fel möter du tränaren.
Gäst abu Skrivet 19 November 2004 Rapport Skrivet 19 November 2004 (Robban-11 @ 19/11-2004 17:12:31) Då ska du gå in i det stora huset till vänster om gymet. Om du går in där och klarar dig in till slutet av huset så ligger det en nyckel i en pokéboll. nyckeln gör att du kan öppna dörren till gymet. (När du kommit in i gymet kan du hoppa över tränarna om du smyger förbi dem och ställer dig framför en hög sak och trycker A-knappen. då kommer det en fråga. svarar du rätt får du gå vidare). Svarar du fel möter du tränaren. tack, men huset är omöjligt!
GutenLOL Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 Ja jätte, men bara träna pokemona så går det.
Toxic! Skrivet 21 November 2004 Rapport Skrivet 21 November 2004 du ska trycka på statyerna i dom är switchar om du trycker på en sån så öppnas en gång ochså ska man fortsätta så tills man klarar allt
Gäst abu Skrivet 21 November 2004 Rapport Skrivet 21 November 2004 Klart! :visslar: Men nu är jag typ i någon vatten och land tunnel brevid 7:nde gymet ;)
Pelleelle Skrivet 21 November 2004 Rapport Skrivet 21 November 2004 (redigerat) Då kan du möta missingno, ett fel i spelet. Redigerat 21 November 2004 av Elias50
Brawler Skrivet 24 November 2004 Rapport Skrivet 24 November 2004 I en grotta till höger om 7:e Gymet hittar man "Articuno" is-fågeln,men man måste göra massa saker först putta stenar å sånt..hoppa ner i hål å blabla..
Gäst abu Skrivet 24 November 2004 Rapport Skrivet 24 November 2004 I en grotta till höger om 7:e Gymet hittar man "Articuno" is-fågeln,men man måste göra massa saker först putta stenar å sånt..hoppa ner i hål å blabla.. där är ju jag ;) hur gör jag det går inte att putta stenarna.. det står "this stone is to strenght to move"
Rekommendera inlägg