Spliffor Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 hur väljer man warrior och de där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 när du e lvl 10 kan du gå till Perion (Staden som e uppe i bergen) och högst upp finns ett hus med typ en indian gubbe som kan göra dig till warrior om du har typ lvl 10 o 35 strenght Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GHo$T Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Tja! jag skulle ockso vilja spela maplestory... har laddat ner spelet.. installerat...uppdaterat spelet med patch... gjort testet med ALT H grejen... fast när jag försöker öppna spelet så står det "Failed in finding proper screen mode for Gr2D" det kan ju bero på att jag har dåligt grafikkort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag ska börja spela. Jag laddar ner det nu! Adda mig :P Jag ska heta Kir0 eller Kirano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 ok jag ska bli magickan jag e i level 7 och har över 20 på det man ska ha det är bara att gå upp i en level sen till världen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 egentligen var dem här tråden ju mest till för hjälp med hur man laddar ner det men nu har jag fått hjälp av neko för ett tag sen så någon mod kan väl vara snäll o låsa eller ta bort den för den har ingen användning. Tack till Neko för hjälpen! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) HJÄLP.. är ny lvl 8 och sitter fast i staden i Duegon.. jag kommer inte där ifrån PGA finender dödar mig på 1-3 salg..några höglvlade som skulle vilja komma och rädda mig? namn är ZenZero sorry för det.. :(.. Redigerat 10 Juli 2005 av Jimbo_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) HJÄLP.. är ny lvl 8 och sitter fast i staden i Duegon.. jag kommer inte där ifrån PGA finender dödar mig på 1-3 salg..några höglvlade som skulle vilja komma och rädda mig? namn är ZenZero sorry.. datorn laggade Redigerat 10 Juli 2005 av Jimbo_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) HJÄLP.. är ny lvl 8 och sitter fast i staden i Duegon.. jag kommer inte där ifrån PGA finender dödar mig på 1-3 salg..några höglvlade som skulle vilja komma och rädda mig? namn är ZenZero datorn lagga :( Redigerat 10 Juli 2005 av Jimbo_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 nej jag e för svag men ett tips e att du försöker få tag på en teleportscroll för att komma därifrån. det hände mig också men jag fick en scroll till henesys o klarade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 ...jag kan inte gå in på verify sidan när man ska dedär så att man kan logga in å sånt kan nån hjälpa mig å testa trycka på länken i mejlet man får å se om det funkar..jag kommer till login grejen inte verify.testade några gånger att skriva in den där 234jlhjog32jkb34k333ddfhr9 aa du vet knäppa koden i password rutan men de funka inte heller..plz help me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag kanske kan hjälpa dig vilken channel och värld spelar du på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.