Hoppa till innehåll

Tränare 7

Pelleelle

Rekommendera inlägg

Nu är jag vid tränaren och jag har sparat innan striden, och jag hoppas att min gyarados är starkare än hennes för jag har ett team som jag tror kan besega henne nu.

gyarared lv. 20

alakared lv. 20

raichu lv. 15 (rental)

tentacrul lv. 15 (rental)

likitung lv. 15 (rental)

butterfre lv. 15 (rental)

är det ett bra team?

Min gyarared kan typ samma attacker som hennes.

Redigerat av Elias50
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag vid tränaren och jag har sparat innan striden, och jag hoppas att min gyarados är starkare än hennes för jag har ett team som jag tror kan besega henne nu.

gyarared lv. 20

alakared lv. 20

raichu lv. 15 (rental)

tentacrul lv. 15 (rental)

likitung lv. 15 (rental)

butterfre lv. 15 (rental)

är det ett bra team?

Min gyarared kan typ samma attacker som hennes.

Ja, det är det väl men om du tänker lite mer så förstår du nog att Butterfris (rental) statisk inte är så högt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet, men jag har redan vunnit striden. Jag hade bara Gyarared i striden. En perfect. Hon valde Tentacruel och den dog på en thunder och en dubble-edge. Samma attacker var på dom andra tre pokemonen utom kingler som jag gorde en "one-hit-wonder" på. Jag vann finalen med 2 hp! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet, men jag har redan vunnit striden. Jag hade bara Gyarared i striden. En perfect. Hon valde Tentacruel och den dog på en thunder och en dubble-edge. Samma attacker var på dom andra tre pokemonen utom kingler som jag gorde en "one-hit-wonder" på. Jag vann finalen med 2 hp! :D

Grattis! :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...