Pelleelle Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag har stridit mot pika cup typ 7 gånger nu, och jag förlorar JÄMT på den sjunde tränaren. Är det nån som kan säga vad jag ska ha för pokemon? :( :cry: :o :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 hallå? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 hallå? :unsure: Håller med dig jag använde mest Raichu när jag klarade han (sen får du hålla tummarna på att han väljer Gyrados istället för Tentacruell). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) Nu är jag vid tränaren och jag har sparat innan striden, och jag hoppas att min gyarados är starkare än hennes för jag har ett team som jag tror kan besega henne nu. gyarared lv. 20 alakared lv. 20 raichu lv. 15 (rental) tentacrul lv. 15 (rental) likitung lv. 15 (rental) butterfre lv. 15 (rental) är det ett bra team? Min gyarared kan typ samma attacker som hennes. Redigerat 20 November 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Hallå? Är det ett bra team? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Nu är jag vid tränaren och jag har sparat innan striden, och jag hoppas att min gyarados är starkare än hennes för jag har ett team som jag tror kan besega henne nu. gyarared lv. 20 alakared lv. 20 raichu lv. 15 (rental) tentacrul lv. 15 (rental) likitung lv. 15 (rental) butterfre lv. 15 (rental) är det ett bra team? Min gyarared kan typ samma attacker som hennes. Ja, det är det väl men om du tänker lite mer så förstår du nog att Butterfris (rental) statisk inte är så högt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag vet, men jag har redan vunnit striden. Jag hade bara Gyarared i striden. En perfect. Hon valde Tentacruel och den dog på en thunder och en dubble-edge. Samma attacker var på dom andra tre pokemonen utom kingler som jag gorde en "one-hit-wonder" på. Jag vann finalen med 2 hp! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag vet, men jag har redan vunnit striden. Jag hade bara Gyarared i striden. En perfect. Hon valde Tentacruel och den dog på en thunder och en dubble-edge. Samma attacker var på dom andra tre pokemonen utom kingler som jag gorde en "one-hit-wonder" på. Jag vann finalen med 2 hp! :D Grattis! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Dessutom hade jag ju tur. Hans clefable gorde hyper beam när jag bara behövde göra två fire blast till för att vinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg