Offline Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 sluta med caps din lilla nörd <_< Jag vill ha en sak som fixar det permanent.. hanget, kan du länka till en en sida där man kan tanka ner ett annat IRC program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 www.nbs-irc.reklam nob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 vIRC, gratis IRC-program ;) http://www.fuska.se/chatt/virc.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 "DET E CHAT PROGRAM" skrev x0t. "ok tack" svarade du. så vem som e ett "tyckne pucko" kan vi nog diskutera <_< Jag vill inte att denna tråd ska låsas så ge helt enkelt f*n i att ställa/svara på korkade frågor som inte tillhör ämnet. Kan nu någon hjälpa mej?! bara för du inte ksn nåt, så kan man fråga några saker som tillhör änet.. <_< men jag ger f*n i dig.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) tack, admin. Det va det svaret jag ville ha ;) Golden Star, det kallas Off Topic. Admin eller någon mod, kan ni låsa denna tråd? Vill inte att vissa spammare ska få poäng här. Redigerat 20 November 2004 av Marijuana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.