wuurds Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 nån som har spelat live ? .. förklara lite om det ;P.. om det laggar o,s,v.. seriösa svar tack :) ska snart köpa live :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 vill oxå veta kan man köra fordon finns de kanoner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 kanoner ?.. tror inte det :P... men får vänta o se om vi får nått svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Ska göra det hos en kompis,men detta är fel forum,det ska vara i halo & halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Det är skit kul att köra live och det är lätt att lära sig men jag orkar nog inte skriva alla funktioner som det har men jag tycker du ska köpa live för det är en av dom bästa sakerna med Halo 2. Hoppas att du köper det du kommer inte ångra dig ;) ps ja det finns "kanoner" på bilen men man kan oxå välja att ha kulspruta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 lätt att köpa det efter jul.....:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HPP Night Zenith Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) haha. ja äger på halo !! vill ni lira online gratis ?? genom system link ? hehe B) Ladda ner Xlink Kai, Där kan ni möta Personer från hela världen. & mejj ;) Sida : www.teamxlink.co.uk Lira med mej :) så kan ja lära er mängder av glitchar. BTW : Båda måste adda varandra för att kunna se om ni e online.. Mitt namn : xXxZenithxXx Juste ja har ni lusta att leta döskallar ? :D Sida : http://highimpacthalo.org/forum/index.php?page=skulls Redigerat 25 Juni 2006 av HPP Night Zenith Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg