Zvamper Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Hela listan. 1.Fler karaktärer. 2.Fler rörande banor. 3.Stör mig på att man måste ha vissa spel till vissa trofeer ( j_vla reklam) 4. För många trofeer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag tycker grafiken är väldigt stel.. Musiken är RIKTIGT dålig(vet HAL hur man omkomponerar spelmusik!?) Själv tycker jag karaktärs utbudet är bra,FÖR VEM VILL SITTA OCH VÄLJA EN KARAKTÄR I EN HALV TIMME NÄR MAN VILL SPELA EN SNABB MATCH!? SSBM är ett bra,dock vädigt dåligt spel på ytan,insidan är roligt,lite som MK:DD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 det här var en bra tråd :) nu ser man vilka som hatar spelet... jag kom på en till dålig grej - spelet gjordes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag och mina kommpisar spelar typ gämt ssbm så här tyckte vi om spelet. - Väldigt bra utan tvekan. - Dåligt att man inte kan ha metal mod i sp mod. - För många trodeer man blir snurrig. - event match är för svåra Sp event 51 vem F*N kan klara den aja okej da jag har klarat den men den är endå för över drivit svårt enligt mig. - Sonic tials borde finnas på pal version. - Man ska kunna välja hur mycket HP man kan ha i stamina mod. - Jag tycker att man inte ska behöva köpa noobia spel för att få en trofee (J_vla reklam jaa). Jag skulle vilja så att man kan bygga engna banor och köra genom internet eller LAN. Dte var min och mina kommpisar åsikter bye! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Inernet är allt jag gnäller om! Man ska kunna spela över internet med folk gratis! Hoppas detta spel kommer att komma på NDS och så ska man kunna köra trådlöst med varandra! hördu gc nätverks addapter fanns inte när spelet släpptes hur sak man då kunnna spela online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Dom kan ju ny-tillverka det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Jag och mina kommpisar spelar typ gämt ssbm så här tyckte vi om spelet. - Väldigt bra utan tvekan. - Dåligt att man inte kan ha metal mod i sp mod. - För många trodeer man blir snurrig. - event match är för svåra Sp event 51 vem F*N kan klara den aja okej da jag har klarat den men den är endå för över drivit svårt enligt mig. - Sonic tials borde finnas på pal version. - Man ska kunna välja hur mycket HP man kan ha i stamina mod. - Jag tycker att man inte ska behöva köpa noobia spel för att få en trofee (J_vla reklam jaa). Jag skulle vilja så att man kan bygga engna banor och köra genom internet eller LAN. Dte var min och mina kommpisar åsikter bye! Egentligen tycker jag inte att Sonic och Tails inte borde finnas ens på den japanska versionen eftersom Sonic och Tails är skapade av SEGA. För övrigt tycker jag att man borde kunna spela online (jaja, jag vet att inte nätverksadapter fanns när spelet skapades, Mr_Onkel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 (redigerat) ok fem stycken 1:tycker att dom valde helt fel banor från n64,dom valde dom tre sämsta banorna (borde valt pokemon,link,mario och metroid banorna hellre) 2:känner mig lite lurad för i club nintendo stod de att i adventure hade alla gubbarna sitt egna äventyr,det är ju alla samma j*vla banor.>:( 3:alla j*vla banor e för advancerade det vore roligare om det fanns lite mer småbanor.(fienden kan va lite feg när det e så j*vla stora banor och man har nått mäktigt vapen)4:vapena e för många och för bra.5:dåligt att dom har så j*vla många kopior gubbar,bättre med mindre gubbar. Redigerat 23 November 2004 av sboy2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Dom kan ju ny-tillverka det ja men de skulle också leda till att de skulle behöva uppdatera ssbm och det kan ta lång tid att lägga till online multiplayer om allt ska bli rätt dessutom ärju players choice samma spel till ett bättre pris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 dom kan ta och uppdatera många spel så gör dom alla till en skiva som man köper(då köper folk också dom andra spelen på uppgraderings skivan så tjänar dom mer på det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 ok fem stycken 1:tycker att dom valde helt fel banor från n64,dom valde dom tre sämsta banorna (borde valt pokemon,link,mario och metroid banorna hellre) 2:känner mig lite lurad för i club nintendo stod de att i adventure hade alla gubbarna sitt egna äventyr,det är ju alla samma j*vla banor.>:( 3:alla j*vla banor e för advancerade det vore roligare om det fanns lite mer småbanor.(fienden kan va lite feg när det e så j*vla stora banor och man har nått mäktigt vapen)4:vapena e för många och för bra.5:dåligt att dom har så j*vla många kopior gubbar,bättre med mindre gubbar. jag håller med dig om N64 banorna, men de borde tagit med alla banorna istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 SSBM suger ja kan inte fatta att ja köpte d -repetetivt samma sak om o om igen -Tråkigt som F*N -Irriterande AI dom f*n följer efter en, GÅENDE!! man blir så jäkla irriterad -För nåra attacker till varje gubbe, typ 8 per gubbe.. woooooow <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg