Gryphon Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 hur kan man använda såna bilder man gjort själv för mej står det bara att man inte kan använda den :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 hur kan man använda såna bilder man gjort själv för mej står det bara att man inte kan använda den :huh: har för mig att man inte kan ladda upp avatarer själv längre men det kanske är fixat nu. din bild kanske bryter mot någon av fusak.se's regler. §2.1 - Bilden får max vara 12kB stor §2.2 - Bilden får max vara 125x125 pixlar §2.3 - Bilden får inte vara rörlig/animerad §2.4 - Bilden skall vara i PNG, JPG eller GIF format §2.5 - Bilden får inte bryta mot några regler, lagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ok...så man måste ha en sån där kod som bilder från internet har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 lägg ut den hära så kan jag kolla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 hur gör man det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ok...så man måste ha en sån där kod som bilder från internet har? kod? nu hänger jag inte med. menar du url? som tex http://www.fuska.se/bild.jpg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ja man måste ju skriva in en kod för att bilder från internet ska fungera som avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ja man måste ju skriva in en kod för att bilder från internet ska fungera som avatar tryck på bläddra under inlägget och leta upp bilden.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 (redigerat) det står att jag inte kan ladda upp "filer av den här typen"varför :huh: Redigerat 21 November 2004 av JOE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 det står att jag inte kan ladda upp "filer av den här typen"varför :huh: då är saker redan klar :P din bild som du ska ladda upp är mer än 50kB stor ..! anars kan du ladda upp den på http://upl.silentwhisper.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 gör så här: höger klicka på bilden som du har sparat-->klicka på ´öppna med´--->klicka på ´photoshop´--->spara den som i gif.-->uppdatera den! så enkelt va dt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.