SuperXS Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Ursäkta om jag upprepar samma ämne om och om igen...men jag är så osäker ifall det hackar och håller på...som stängs av och sånt....som kanske inte händer på det stora..kanske är det sämre och hackar pågrund av att det är inbyggt nätverkskort eller vad det är...playstationet kanske går sönder om man inte använder det....är det sämre ifall det tar så lite plats---... Mvh Osäker Kille :blink: :unsure: <_< :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 men kan du inte vänta tills en recension kommer till det då?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Ursäkta om jag upprepar samma ämne om och om igen...men jag är så osäker ifall det hackar och håller på...som stängs av och sånt....som kanske inte händer på det stora..kanske är det sämre och hackar pågrund av att det är inbyggt nätverkskort eller vad det är...playstationet kanske går sönder om man inte använder det....är det sämre ifall det tar så lite plats---... Mvh Osäker Kille :blink: :unsure: <_< :huh: Varför skulle sony släppa en produkt som inte funkar som den ska? Visst du kan få ett exemplar som det har blivit fel på, men då är det ju bara att byta. Klart att den funkar lika bra som en PS2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Ja,Varför skulle detta vara sämre och inte fungera?Ska själv köpa detta och sälja min Gamecube! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 det nya är ju bara mindre och det låter mindre anars tror jag att det är samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaLeN Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Asså det har varit lite hej hop när det kommer till playstation 2 mini me :P den ska vara tystare mindre såklart plus att den har ett inbyggt nätverkskort som jag personligen tycker är väldigt bra så man slipper dessa saker som man behövde köpa till...massa pengar extra för en sån sak men det är en bra sak av sony :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 nu behöver du inte va osäker. det lär inte va nått problem med den lilla ps 2 an. det blir mer avancerade grejor som tar mindre plats, därför är den mindre men det är samma grejor i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 kan man inte spara utan minneskort till den lilla, men tilld en stora .är det så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Man måste ha minneskort till båda. om du inte har en hårddisk, och den ska ju inte släppas till ps2 i europa så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 men man behöver väl inte ha mer minne för att spara ett spel till den lilla ps2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Det kan hacka lite om du går in på internet, som internet gör, men t.o.m. det tvekar jag på, kanske är ett bättre nätverkskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 men man behöver väl inte ha mer minne för att spara ett spel till den lilla ps2:an Nej, varför skulle det göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg