Hoppa till innehåll

Det Lilla Ps2


SuperXS
 Dela

Rekommendera inlägg

Ursäkta om jag upprepar samma ämne om och om igen...men jag är så osäker ifall det hackar och håller på...som stängs av och sånt....som kanske inte händer på det stora..kanske är det sämre och hackar pågrund av att det är inbyggt nätverkskort eller vad det är...playstationet kanske går sönder om man inte använder det....är det sämre ifall det tar så lite plats---...

 

Mvh Osäker Kille :blink: :unsure: <_< :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta om jag upprepar samma ämne om och om igen...men jag är så osäker ifall det hackar och håller på...som stängs av och sånt....som kanske inte händer på det stora..kanske är det sämre och hackar pågrund av att det är inbyggt nätverkskort eller vad det är...playstationet kanske går sönder om man inte använder det....är det sämre ifall det tar så lite plats---...

 

Mvh Osäker Kille :blink: :unsure: <_< :huh:

Varför skulle sony släppa en produkt som inte funkar som den ska? Visst du kan få ett exemplar som det har blivit fel på, men då är det ju bara att byta. Klart att den funkar lika bra som en PS2!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså det har varit lite hej hop när det kommer till playstation 2 mini me :P den ska vara tystare mindre såklart plus att den har ett inbyggt nätverkskort som jag personligen tycker är väldigt bra så man slipper dessa saker som man behövde köpa till...massa pengar extra för en sån sak men det är en bra sak av sony :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...