Bonden Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Hej hej... e det nån som spelar kortspelet Yu-Gi-Oh treding card game? Har en fråga: jag fick några kort, det stod att det va "Toon" kan man använda dom i en vanlig lek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 svar: Ja. Du måste ha ett annat kort som heter Toon World ute i spel för att kunna lägga ut dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 ja fast dom suger!tar 500 livspoäng varenda gång dom atackerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 De har en speciell effekt har jag för mig som är väldigt bra också! Minns dock inte vilken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 25 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 okej... mitt bästa kort är blue eyes toon dragon.... men det e ett sånt här toon kort =/ aja vilka e era bästa kort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Har inte några av de korten men det låter lite frestande att prova. Kanske är kul ^^ Slår nog syrran om vi skulle spela det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Mitt är "blue eyes white dragon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Jahapp, det va ju kul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 min är blue eyes white dragon och catapult turtle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 blue eyes toon dragon tar direkt på livspoängen om din motståndare inte också har ett toon monster på spelplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Mitt bästa kort är antingen cheanch of harts eller hur det stavas eller moster reborn eller kanse typ blue-eyes-wite-dragon=9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) Mitt bästa kort är antingen cheanch of harts eller hur det stavas eller moster reborn eller kanse typ blue-eyes-wite-dragon=9"hihi" det heter inte moster reborn, det heter monster reborn... :rolleyes: Redigerat 22 December 2004 av Elias50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.