The Moose Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) OBSERVERA! FEMTE ÅRET I RAD MED DENNA TRÅDEN, SKAPADES 2004, NU 2008! Då var det dags igen att skriva ner sina önskelistor! Hoppas jag ej bumpar upp denna tråden för tidigt men jag är väll för ivrig. Sätt igång att skriva era önskelistor! Vi kanske kan vänta med att önska varandra en god jul, eller vad säger ni? :P Min egen önskelista kommer alldeles strax, sätt igång med era! Redigerat 16 November 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) En ny el gitarr antar jag, plus en massa effekt pedaler. :) Gears of war 2 också. Redigerat 16 November 2008 av Machoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 En ny mobil eller en hårddisk till xbox360... men då förlorar jag alla sparningar hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Moneh.. going straight to Entropia ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 jag önskar mig hmm... en upplevelse =D ne ja bara skojja ja vill ha ett xbox elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Önskar mig bara 3 saker. Naruto clash of ninja revolution 2 (wii), Shaun whites snowboarding (psp) och Tony Hawks project 8 (psp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 (redigerat) Jag önskar mig det här: Redigerat 20 December 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Tv, pengar, kläder, baslåda till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Önskar mig bara 3 saker. Naruto clash of ninja revolution 2 (wii), Shaun whites snowboarding (psp) och Tony Hawks project 8 (psp). Nice testat ettan av Naruto spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Vi har en oanvänd HD-tv stående så jag ska önska mig ett xbox 360 premium och spela på den med HD-upplösning så borde jag få fin grafik =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Det finns ju en massa saker man vill ha, men kan nog skriva några saker. En iphone skulle sitta fint, jag har redan nu funderingar över att köpa en, så om jag inte får en i julklapp så antagligen köper jag en i januari. Sedan så önskar jag mig ett X-box 360 elite. Jag brukar för det mesta endaste vilja ha pengar så att jag kan köpa det jag vill ha, men i år så dök dessa 2 saker upp på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Det finns ju en massa saker man vill ha, men kan nog skriva några saker. En iphone skulle sitta fint, jag har redan nu funderingar över att köpa en, så om jag inte får en i julklapp så antagligen köper jag en i januari. Sedan så önskar jag mig ett X-box 360 elite. En Xbox 360 Elite hade inte suttit fel till Jul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.