Raffed Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Fick lite blasksnö här idag, inget speciellt men det var ju ändå årets första snö(den snön som kan ha varit här januari-februari räknas ej). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Frostigt som tusan på morgonen här uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 GH4 THUG2(till gc,xbox eller ps2) The Simpsons säsong 11 – dvd Goldfinger – Goldfinger AC/DC – Black ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Här i Malmö kom snön imorse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Baslåda till datorn för maxxad MUSIK ;) iPod nano pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 (redigerat) Önskar mig 1.Snö 2.Mat på bordet (julmat) och en pyntad gran i vardagsrummet 3.Och att datorn (i sign) blir klar till December :P Redigerat 21 November 2008 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Här i Malmö kom snön imorse. Hörde att det var snö hemma i Malmö, brukar vara senast. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 jag önskar mig: #1.pengar #2.sparkcykel #3.css #4.en glad jul!!!!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 jag önskar mig: #1.pengar #2.sparkcykel #3.css #4.en glad jul!!!!:D Glad?God. Imorse när jag kollade ut genom fönster så blev jag faktiskt häpen, det hade kommit mycket snö! Det tycker jag är kul. Jag gillar inte att vara ute när det är snö p.g.a. att det är kallt och blött, men blev endå glad när det kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Nya spel, dock kan det vara valfria. Jag bryr mig inte vilka det är. Bara de är bra. Sedan ett trumset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 jag önskar mig: #1.pengar #2.sparkcykel #3.css #4.en glad jul!!!!:D Glad?God. Imorse när jag kollade ut genom fönster så blev jag faktiskt häpen, det hade kommit mycket snö! Det tycker jag är kul. Jag gillar inte att vara ute när det är snö p.g.a. att det är kallt och blött, men blev endå glad när det kom. endå? Ändå. Fable 2 glömde jag i önskelistan ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 1. Dator. 2. Snö. Notera att syrran (Draghon) VÄGRAR ge mig specs på datorn. ELAK HEST hon e. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.