Mintplanta Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Det gjorde du rätt i! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Förnyad, förbättrad, Left 4 Dead redan bokat! 1. FIFA 08 till Xbox 360 2. Super Smash Brothers Brawl till Nintendo Wii 3. Wii GameCube kontroll Original 4. Mirror's Edge till Xbox 360 5. Kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 1. Grafikkort till datan 2. Bärbar ps2 kontroll 3. Xbox 4. Left 4 dead (xbox) 5. Pengar Min önskelista :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 (redigerat) 1.Playstation 2 2.Matrix Revolutions 3.Harry Potter och Halvblodsprinsen 4.Marvel Nemesis:Rise of the Imperfects. (PS2) 5.The Matrix. 6.Stol... 7.Ny dator Redigerat 21 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Stort misstag, du kommer bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Stort misstag, du kommer bli besviken. Där håller jag inte med. GTA IV är ett väldigt lyckat spel. Ska du däremot ha det överdrivna sandlådespelet ska du ha Saints Row 2. Jag har båda, det passar mig perfekt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Stort misstag, du kommer bli besviken. VA!? GTA IV är fucking unbelievable amazing. Hittils älskar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Stort misstag, du kommer bli besviken. VA!? GTA IV är fucking unbelievable amazing. Hittils älskar jag det. Speciellt nu också när GTA IV: The Lost And Damned kommer till Marcetplace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.