Garone Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Stort misstag, du kommer bli besviken. Där håller jag inte med. GTA IV är ett väldigt lyckat spel. Ska du däremot ha det överdrivna sandlådespelet ska du ha Saints Row 2. Jag har båda, det passar mig perfekt. :) Har Saints Row och gillar det skarpt. GTA IV var dock det sämsta i serien hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Hur kan du säga att GTA IV är sämst i serien? Det är ett grymt tspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Stort misstag, du kommer bli besviken. Där håller jag inte med. GTA IV är ett väldigt lyckat spel. Ska du däremot ha det överdrivna sandlådespelet ska du ha Saints Row 2. Jag har båda, det passar mig perfekt. :) Har Saints Row och gillar det skarpt. GTA IV var dock det sämsta i serien hittills. Du tycker alltså att GTA London är bättre? Redigerat 17 December 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Julafton om ungefär fyra dagar, har ni köpt era julklappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den. Btw, inga spel till? GTA IV framförallt. Stort misstag, du kommer bli besviken. Där håller jag inte med. GTA IV är ett väldigt lyckat spel. Ska du däremot ha det överdrivna sandlådespelet ska du ha Saints Row 2. Jag har båda, det passar mig perfekt. :) Har Saints Row och gillar det skarpt. GTA IV var dock det sämsta i serien hittills. Du tycker alltså att GTA London är bättre? Ja, jag gillade faktiskt de äldre GTA spelen där kameran riktades från ovanifrån mer än GTA IV. Mest syftade jag dock på de nyare spelen, som GTA 3, Vice City, Liberty Stories osv där kameran är tredje person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 jag önskar mig hårgele pokemon ranger:shadows of almia spore pengar kläder en liten borste det var min önske lista för i år ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Pulsklocka Två par gympaskor Två par hörlurar, ett par för träning som löpning Little Big Planet Gears of War 1 och 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 jag önskar mig pokemon ranger:shadows of almia Fin julklapp. Samlar på den serien så det hade varit fint om det spelet legat under granen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nu är det snart jul! 3 dagar kvar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Nu är det snart jul! 3 dagar kvar! :) 2 dagar kvar idag, tiden går så fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Nu är det snart jul! 3 dagar kvar! :) 2 dagar kvar idag, tiden går så fort. Julklapparna är inslagna, har sett ett paket som liknar ett xbox, får ta och hoppas på att det är en Xbox360- elite. ;) Redigerat 22 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Nu är det snart jul! 3 dagar kvar! :) 2 dagar kvar idag, tiden går så fort. Julklapparna är inslagna, har sett ett paket som liknar ett xbox, får ta och hoppas på att det är en Xbox360- elite. ;) Och jag ar sett ett som liknar en gitarr oehört mycket :D Redigerat 22 December 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.