Hoppa till innehåll

Nu Är Det Jul Igen


The Moose

Rekommendera inlägg

Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den.

 

Btw, inga spel till?

GTA IV framförallt.

 

Stort misstag, du kommer bli besviken.

 

Där håller jag inte med. GTA IV är ett väldigt lyckat spel. Ska du däremot ha det överdrivna sandlådespelet ska du ha Saints Row 2. Jag har båda, det passar mig perfekt. :)

 

Har Saints Row och gillar det skarpt. GTA IV var dock det sämsta i serien hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 990
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den.

 

Btw, inga spel till?

GTA IV framförallt.

 

Stort misstag, du kommer bli besviken.

 

Där håller jag inte med. GTA IV är ett väldigt lyckat spel. Ska du däremot ha det överdrivna sandlådespelet ska du ha Saints Row 2. Jag har båda, det passar mig perfekt. :)

 

Har Saints Row och gillar det skarpt. GTA IV var dock det sämsta i serien hittills.

 

Du tycker alltså att GTA London är bättre?

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga anmärkningsvärda saker på min önskelista i år, dock så klämde jag in ett Xbox 360 på den.

 

Btw, inga spel till?

GTA IV framförallt.

 

Stort misstag, du kommer bli besviken.

 

Där håller jag inte med. GTA IV är ett väldigt lyckat spel. Ska du däremot ha det överdrivna sandlådespelet ska du ha Saints Row 2. Jag har båda, det passar mig perfekt. :)

 

Har Saints Row och gillar det skarpt. GTA IV var dock det sämsta i serien hittills.

 

Du tycker alltså att GTA London är bättre?

 

Ja, jag gillade faktiskt de äldre GTA spelen där kameran riktades från ovanifrån mer än GTA IV. Mest syftade jag dock på de nyare spelen, som GTA 3, Vice City, Liberty Stories osv där kameran är tredje person.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det snart jul! 3 dagar kvar! :)

 

2 dagar kvar idag, tiden går så fort.

 

Julklapparna är inslagna, har sett ett paket som liknar ett xbox, får ta och hoppas på att det är en Xbox360- elite. ;)

 

Och jag ar sett ett som liknar en gitarr oehört mycket :D Redigerat av RHCP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...