swagzter Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 WoW Cataclysm + GamecardRed Dead Redemption - Undead NightmareJay Smith CDnHmm, intressant önskelista, Undead Nightmare är riktigt bra :) .Hur många låtar innehåller Jay Smith's cd? Bara två dagar kvar nu.Jag själv minns då man var så liten, så man nästan inte kunde sova bara för att det var julafton, det var roliga tider ;) . Mhm, nu känns det nästan som en helt vanlig dag... nästan. :/ *Pengar*Hemmabio (Reciever+5 satelliter och en subwoofer).*Kläder*Julmat! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 (redigerat) TAGGA JUL-AFTON!!! B) * Julmat * Trevlig stämming * Roliga program på Tv * JullKlappar: -Logitech z-5500 -Optisk kabel 1m -Ljudkort (asus xonar dg) Redigerat 23 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 TAGGA JUL-AFTON!!! B) * Julmat* Trevlig stämming* Roliga program på Tv* JullKlappar:-Logitech z-5500-Optisk kabel 1m-Ljudkort (asus xonar dg)DET HETER JULAFTON INTE JUL-AFTON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 4 timmar kvar till julafton :). Ska försöka sova direkt då typ, så vaknar man tidigt, kan äta frukost och sedan en god mat :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Damn jag önskar mig ingenting. Men jag överraskar mig själv med presenter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 God jul allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 God jul : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Humbug! Nä, god jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 God jul alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 God jul! När får ni era julklappar då :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 God jul!När får ni era julklappar då :)?Ikväll troligtviss annars får jag inget jag kanske får en påk av pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 god jul allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.