fredrik Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 :cool: halo2 är ett skit bra spel men endå finns det ingen som kommer på ett fusk min bror och jag körde i går och simmon mosste ha tryckt på nott för han fick 500 skott till sina två pepror så om någon kommer på ett fusk som gör att man får 500 skott så säg till för vi två körde lan / slayer och han tryckte typ y för att plocka upp sedan nått annat..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 okej har inte hör om det spelet men det är säkert bra men jag spelar inte det spelet utan det ska vara dianlo eller heroes spelena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 <_< En bugg kanske ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 jag vet inte om det ja..... för när man plockar upp 2 smg's så visas de sammanlagda skotten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 coolt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 okej har inte hör om det spelet men det är säkert bra men jag spelar inte det spelet utan det ska vara dianlo eller heroes spelena. ta det där igen! jag vet inte om det ja..... för när man plockar upp 2 smg's så visas de sammanlagda skottenDet gör dom inte! Men det blir inte 500 skott iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric17 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 han plocka upp amon i vapnet inan han plcka upp vapnet då får det nya vapnet lika mycket amo som det gamla vapnet. (det händder i alla fal för mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 finns det verkligen fusk till halo 2?!? :huh: jag vet inte jag har aldrig hittat nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Han kanske råkade plocka upp ammo utan att märka det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jaaa jag tror nog att det är så för jag tror inte att det finns fusk till Halo 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Sak samma om det finns fusk men jag tror inte det heller. Det kan hända att man får mer ammo en normalt. Det är ingen Bugg det bara blir så ibland. Jag har haft 250 skott på Battle Rifle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Halo 2 fuska finns det visst! :P Jag använder dom själv! Men det finns inte för skott, god och såna som e vanliga! Det finns bara anolunda fusk! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg