sami Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 hej... ni vet när man kommer till windfall och det är lixom dåligt väder OSV...man ska kolla efter piraterna....det e ett lösenord där, dom frågar...."who cleans pirates' ears?" va e svaret då? hjälp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 hej... ni vet när man kommer till windfall och det är lixom dåligt väder OSV...man ska kolla efter piraterna....det e ett lösenord där, dom frågar...."who cleans pirates' ears?" va e svaret då? hjälp :D :idea: Du ska gå på baksidan av bombförsäljarens hus klättra upp för vinrankan och där inne säger dom lösenordet. :idea: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 och gör inte som jag å försök gissa direkt för även om du gissar rätt så gills det inte om man inte tjuvlyssnat på dom i affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 hej... jag är fast på en vind ö kommer inte in på ön för det blåser precis där man kommer fram fins ingen ingång lr så....jag e precis efter då man få veta att piraten e zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 kan du beskriva lite mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 vänta nu du ska ha ironboots där å gå fram å ta skullhammer på vindsaken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag ska beskriva mer....du vet precis när man har träffat kungen och fått veta massa saker så ska man göra så svärden fungera som den ska....så får man två markerade ställen på kartan en norrut och en söder ut jag åkte norrut och såg en Ö där det fins en sak som blåser typ från väggen av bärjet utåt mot havet och det e typ det ända man kan nå i Ön hoppas du förstår nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag vet inte va iranboots lr va du sa fins ens jag har inga sånna i alla fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 ok jag märkte det om du ser en typ groda i en tornado så ska du skjuta honom med pill har du gjort det i havet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej jag har inte sett någon groda i tornado hehe ska jag leta upp han? lr kanske du vet redan var han är....blir link större någon gång i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nja han är ugefär i mitten på kartan fast 1 ruta upp ksa du å sen ska du svänga en halv ruta åt ett håll kommer inte ihåg vilket håll sen skjuter du grodan med pillbågen när du gjort de så kan du fråga mig va du ska göra efter det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 och nej link blir nog inte större har snart varvat spelet så tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg