Gäst abu Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag har svarat på veckans fråga tre gånger men jag kan fortfarande göra det igen :huh: vad är det för fel..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 du kanske går upp på fuska på olika datorer, o dt e därför.. jag går upp för dt mesta på min egen o dt e därför jag kan bara rösta en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Så är det för mig med:Det är samma dator men det funkar iaf fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 då e dt nåt konstigt med era konto.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag har gjort det 2gånger hemma och en hos steezy ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Varför svara, får man poäng för,det eller? Vad spelar det för roll egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Det är väl när internet kopplingen kopplar ner det går att svara en gång till.. Så är det iaf för mig, med modemet hemma hos farsan kan jag svara varje gång jag har kopplar upp mig igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag kan inte svara nån gång alls :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Varför svara, får man poäng för,det eller? Vad spelar det för roll egentligen? Ja PR men altid kan man svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 jag kan inte svara nån gång alls :P :lol: Eftersom jag kan rösta flera gånger,kan du ju säga vad du tycker te mig så röstar jag en gång för dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Anledningen till att man kan rösta flera gånger är att det är inte ens konto som röstar utan ens ip-address. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Ja,men jag kan flera gånger på samma IP-adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.