Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jag har många bästa minnen, kanske när jag och en kompis spelade mario party 5 hela natten eller när man åker båt på ztww, det e härligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 första gången jag körde metroid prime och klarade omega pirate hade försök massvis med ggr och så bara klarade jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 När jag var skit bra på SSBM jag vann över alla mina kompisar totalt=) :rolleyes: Men de va den tiden sen kom de vell nya spel till mig! Ett annat kul minne va på julafton när jag fick mkdd och sagan om kunungens återkomst så va vi hos min farmor o farfar så frågade jag om jag fick gå hem o spela det fast de va kanske 5km:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 (Haddi @ 24/11-2004 15:01:35) (mr_onkel @ 24/11-2004 14:28:01) Mitt bästa minne med Gc:n var när jag fick det för typ 1 månad sen,och kände den sköna kontrollen,den lilla Gc;n som var betydligt mindre än vad jag trodde :P Samma sak med skivorna som e pyttesmå,men det bästa minnet var när jag körde Zelda The Wind Waker när jag fick GC;n det var mitt första spel,till Gamecube asså.................................................... :student: Blev också lika förvånad att gc:n var så liten ungefär hälften så stor som en xbox och skivorna var ju också asa små det trodde jag inte skivorna är bara 8cm ;) men jag har ett till spel minne.. när jag kom på att man kunde få flera brädor på samma gubbe.. till spelat 1080 avalanche 9cm i diameter väl ? :P Sket den samme.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Ett av mina var när jag och 3 kompisar hade Tv-spelsparty hos mig. Det var askul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 tv-spels party det e anorlunda, vilka spel spela ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 MK:DD i all ära men mitt bästa minne var när jag spelade Paper Mario:The thousand year door i 15 timmar... :wub: :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 MK:DD i all ära men mitt bästa minne var när jag spelade Paper Mario:The thousand year door i 15 timmar... :wub: :wub: :wub: Tog du några sov pauser emmellan??????????? jag har aldrig spelat så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 tv-spels party det e anorlunda, vilka spel spela ni? Vi spelade SSBM, MK:DD, F-Zero GX, Jedi Outcast(1-2 ggr :rolleyes: ) och 1080 Avalanche. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg