Manga Master Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Genom internet. När SSBM EXP kommer ut så kommer man kunna gå in på internet om man har internet/bredbands adapter och ladda ner gubbar till sitt SSBM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Men det får inte plats mer gubbar än vad man redan har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 HUR kan man ladda ner från internet till gamecubet det då måste man vell ha (TYP) en sändare om nåt slag men jag tror att det är bara (fejk) men man vet aldrig vad som kan hända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Men det får inte plats mer gubbar än vad man redan har. Och hur vet du det då? Det kanske kommer finnas mer plats, vem vet. min kompis bor iAmerika och han sa att det ska komma ut i hela europa Mars 2004. Jag tror inte att han ljuger. man kan ju alltid hoppas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 e det någon som har spelat Zelda TWW?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag har zelda the wind waker..... Hur i h*lvete kan man laddar ner gubbar till sin gamecube??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Det går inte till SSBM men tycker INGEN att det är konstigt att det finns två tomma platser? Jag vet att det inte går att få nån gubbe till dem men är det ingen som undrar VARFÖR de har gjort 2 tomma platser.... :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 tryck och testa! det är random för gubbarna och det är 2 st pga det ska se snyggt ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
osk_999 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 ha ha ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 ha ha ha vadå ha ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Hej kolla på min sida och hjäkp till http://w1.550.telia.com/~u55011294/Med111.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Det kan vara sant. Kanske ännu en JAP-AME grej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg