Selene Skrivet 4 December 2004 Rapport Skrivet 4 December 2004 Jag läser The Vampire Book just nu! ;) Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Skrivet 4 December 2004 Din ava är väl oxå frå det där vampyrspelet? Citera
Claudia Skrivet 6 December 2004 Rapport Skrivet 6 December 2004 Min svenska lärare har läst ALLA Steven king. HAN kan inte vara frisk. Jag läste en och jag ångrade det... Ondskan, av Jan Guilliou (stavas det så?) Den var väl OK, men Arn är bättre. Citera
Ytterman Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 HAN kan inte vara frisk. Jag läste en och jag ångrade det... Varför ångrade du det då? ^^ Citera
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 Jag säger inte att den var dålig, jag hade ångest för att den var så hemsk!!! Cujo hett den. Den var sorglig.... Väldigt sorglig.... Jag som ville ha ett lyckligt slut.... Citera
Boiuthh Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 det e den om den där hunden va? Citera
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 Japp den rabiessmittade hunden.... Buhu!!! :cry: Gott folk, läs inte boken om ni vill ha goda tankar om framtiden och hundar. Citera
Boiuthh Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 den har väl vart på film med va? fast det har väl typ alla stephen kings böcker.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.