Gäst Phillekille Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Tja! Diablo II LoD är nog det roligaste rollspelet jag vet. Vet ni några fusk eller annat kul på Diablo II LoD? Jag har en sorceress som är på lvl 33 och heter Ixia. Ixia behöver ett Tal Rasha set. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaLeN Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 asså om du kör open battle.net kan jag nog ge dig någon sida skicka ett PM til mig då. Men om du kör closed så är det lite svårare för om du blir tagen kan först din cd-key bli bannad eller i värsta fall din IP adress..men som sagt skicka ett PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SeaglE Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 <_< Nja gillar ej diablo... :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Varför pm;a du inte mej diablo kungen ? :P Tal rasha set... Visst haru nåt att tradea me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daggza Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Asså Diablo är LITE ute, men skit samma för det är fortfarande kul :P Spelar du singleplayer eller battlenet? Hmmm...spelar du single player är det jävligt jobbigt å lvla. men på battlenet blir du bara boostad till hell och så låter du andra lvla medans du står still å gainar lvls :P eller om du vill klara alla uppdrag så är det bra om ni går i team, går snabbt å lvla och monstrena dör enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.