Hoppa till innehåll

Vem Är Elitseriens Bästa Spelare?


# 21

Vem är Elitseriens bästa spelare?  

66 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
Gäst Jovve^

Peter (foppa) forsberg:Han är nog mest känd av alla och han äger också men han har haft otur med skadorna "snyff snyff"

 

Mattias Weindhandl:Han är bra han och foppa det är ju typ "the MODO" ne skoja bara många bra spelare har MODO.

 

Olli Jokinen:Han är en mycket bra spelare men nu hade han otur att han fick spela med Södertelje om Södertelje hade varit lite bättre så skulle nog han göra mer poäng.

 

Marian Hossa:En mycket bra spelare en värdsklass som foppa en av elitseriens bästa spelare när han spelade där.

 

Christian bäkman: Jag har inte sätt honom spela så jag har inga synpukter på honom.

 

Henke lundqvist:Han tilhör dom bättre målvakterna i världen han och sitt frölunda blir nog vinnare år 2004-2005.

 

Brandan morrison:Han och sin kedja (Knuble och Krisse huselius) Elitseriens vassaste kedja Brendan morrison är en av Elitseriens bästa spelare.

 

Sheldon Souray: Han är förjestads vassaste spelare vad ska man säga:En poängvass toppspelare.

 

Henrik Zetterberg:En av ES bästa spelare Timrås bädta kanske till och med men han är poängvass säger jag bara.

 

Marty turco:Han var en av mina favoritmålisar när han stog imål för Djurgården han plockhand glödder med bollkänsla han är absolut bäst med plocken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

JEHOOOOO! FÄRJESTAD g0es pwnage!!!!

 

ni får gärna ta bort det här inlägget, är bara så j'la glad ;D

 

Dom kommer åka ut mot SSK nu i semin.

Redigerat av Spirtual
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Henke lundqvist äger, och Frölunda, SSK, Djurgården eller FBK kommer ta sm-guld  ^_^

 

Snacka om helgardering. ;)

 

Nänä.

Södertälje tar SM-guld & Nyköping går upp i Elitserien. :)

Skapliga odds på det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...