Claudia Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Och det skämtet är farligt nära det förbjudna. Min Engelsa lärare höll på att strypa mig efter den här komversationen: Jag- "Tur att Mijailo Mijailovic inte fick villkorlig dom." Engelska läraren- "Ja, för då måste han göra om brottet." Jag- "Men han kan ju inte döda Anna Lindh två ggr! :D " Engelska läraren- "... " Blod? Ville ni ha blod? Juldikt MIDVINTERNATTENS KÖLD ÄR SVÅR TIO SMÅ NISSAR I DJUP SNÖ GÅR RÄVSAX GÖMD UNDER SKYNKE VITT KNIPSAR NISSE AV PÅ MITT LIVSANDARNA FÖR HONOM SNABBT TRYTER SNART I SITT EGET BLOD HAN FLYTER NIO SMÅ NISSAR I MIDNATTSTIMMA TRASKAR FRAM I MÅNLJUSDIMMA UGGLAN HOAR I SITT NÄSTE ISTAPP FALLER FRÅN SITT FÄSTE NISSE SPETSAS UTAV TAPPEN TOMTE LIGGER DÖD PÅ TRAPPEN UTANFÖR STÅR GRÖTEN OCH ÅNGAR ÅTTA NISSARS INTRESSE DEN FÅNGAR UNDER STIGANDE HUNGER SIG FATET NALKAR EN STACKARS TOMTE PÅ KANTEN HALKAR SIMMAR OCH KÄMPAR SIG SVETTIG OCH BLÖT MEN SJUNKER LIKVÄL I KVICKSANDSLIK GRÖT MÅNGA SPRINGOR STUGOR HAR NÄR SJU SMÅ TOMTAR IN SIG TAR KATTEN SOM BAKOM DÖRREN RUVA SLUKAR NISSE MED HULL OCH LUVA RESTERNA AV TOMTE HAND SLICKAR MISSE AV FRÅN TAND SEX SMÅ NISSAR MOT JULBORD ILA SNART DE UPPFÖR BORDSBEN KILA NÄR SISTA TOMTEN ÖVER KANTEN HASAR HAN TAPPAR GREPPET OCH UTFÖR RASAR NISSE FALLER NEDÅT LIKT ETT LOD MATTAN FÄRGAS RÖD AV TOMTEBLOD TOMTAR FEM I VÄLDIG IVER SPRINGER RUNT TY HUNGERN RIVER NISSE SNUBBLAR PÅ SITT SKÄGG FALLER RAKT PÅ KNIVENS EGG LILLE NISSEN STACKARS SATEN RINNER UT I SILLSALLATEN FYRA SMÅ NISSAR HAR FESTAT PÅ SILL OCH NU TÖRSTEN SIN SLÄCKA VILL MOT GLÖGGEN DE SPRINGA I SAMLAD TROPP OCH TAR FÖR SIG I VARSIN KOPP NER FALLER NISSE I GLÖGGHETT HAV LIKT SKÅLLAD MANDEL HANS SKINN FALLER AV TRE SMÅ TOMTAR SIG I GRANEN SVINGAR MELLAN LJUS OCH ÄNGLAVINGAR NISSE SIG FÖR NÄRA VÅGA STRAX HAN STÅR I LJUSAN LÅGA DOFTAR SNART LIKT VIDBRÄND STEK ÅNGRAR DÅ SIN YSTRA LEK TVÅ SMÅ NISSAR OMKRING SIG TITTAR SÅ, EN SMÄLLKARAMELL DE HITTAR NISSE PÅ DEN NER STRAX HOPPAR MEN FÖR DETTA DEN EJ STOPPAR I TAK, PÅ GOLV, I GARDIN MED FRANS FINNS NU NISSES HJÄRNSUBSTANS HUSBONN' STIGER UPP I NATTEN FÖR ATT KASTA LITE VATTEN UNDER HUSBONN'S TUNGA TOFFLA NISSE BLIR EN KRÄMIG VÅFFLA SNÖN LIGGER VIT LITE HÄR OCH VAR INTE EN j*vla NISSE KVAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Här kommer blod B L O S S A på Det var en gång en Amrikan en arab och en svänsk dom skulle kasta ner varsin sak från Eifeltornet. -Amrikanen: kastade ner en massa dollar -Araben sa:varför gjorde du så? -Amrikanen: vi har gått om det i vårt land -Araben kastade ner en massa olja -Svänsken:varför gjorde du så? -Araben:vi har gått om det i vårt land -Svänsken: kastade ner Araben -Amrikanen sa: varför gjorde du så? -Svänsken:vi har gått om det i vårt land det är sant vi har många araber Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Verkligen? Jag tycker vi har mer svennar i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 jag har aldrig sagt att vi har mer araber än svenskar.men på vår skola börjar det en ny arab varje vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Snert är vi 1 miljard invånare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Nu börjar vi gå över gränsen här. INGA mer rasistiska skämt. SpliffOrs skämt var Ok, för det var lite med glimten i ögat men saker som Xades skämt är oacceptabla. Skärpning, och det NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 jag har aldrig sagt att vi har mer araber än svenskar.men på vår skola börjar det en ny arab varje vecka Det jag menade var att araber oxå är svennar, alla som bor i sverige är svennar. Förutom jag, som är utomjordling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Förutom jag, som är utomjordling. Då förstår jag om det har varit diskussion huruvida du är kille eller tjej... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 (nebbig @ 12/12-2004 17:10:57) Förutom jag, som är utomjordling. Då förstår jag om det har varit diskussion huruvida du är kille eller tjej... :rolleyes: Precis, vi är hermafroditer... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 alla barnen lekte med sax förutom per för han låg där där och där :P (min favorit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Spring inte med saxar och knivar.... det slutar bara illa. Lek inte heller med filar. En tjej i sexan på min skola blev av med ett öga förra veckan... så jäkla hemskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 min kompis höll på att förlora handen då han skulle borra.. skvätte blod överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.