j0hn Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Vilket spel är roligast, antingen Jedi Knight: Jedi Academy eller Star Wars nights of the Old Republic? Jag tycker att båda verkar kul, men jag vill bara köpa ett utav dom. Så jag undrar vilket är roligast? (vill gärna ha svar från dom som har spelat båda spelen) Om ni inte vet, så kan ni väl ta för-och nackdelar för spelen. Ursäkta om jag har placerat frågan i fel forum. Detta är mitt första inlägg. :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Vilket spel är roligast, antingen Jedi Knight: Jedi Academy eller Star Wars nights of the Old Republic? Jag tycker att båda verkar kul, men jag vill bara köpa ett utav dom. Så jag undrar vilket är roligast? (vill gärna ha svar från dom som har spelat båda spelen) Om ni inte vet, så kan ni väl ta för-och nackdelar för spelen. Ursäkta om jag har placerat frågan i fel forum. Detta är mitt första inlägg. :? Jedi knight: Jedi academy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Starwars: Knights of the old republic är BÄST :1_erchug: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jedi knight: Jedi academy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jedi knight: Jedi academy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 inget av dom är bra STAR WARS JEDI KNIGHT 2: JEDI OUTCAST är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 SW: KoTOR äger Jedi Academy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Vilket spel är roligast, antingen Jedi Knight: Jedi Academy eller Star Wars nights of the Old Republic? Jag tycker att båda verkar kul, men jag vill bara köpa ett utav dom. Så jag undrar vilket är roligast? (vill gärna ha svar från dom som har spelat båda spelen) Om ni inte vet, så kan ni väl ta för-och nackdelar för spelen. Ursäkta om jag har placerat frågan i fel forum. Detta är mitt första inlägg. :? Jedi Knights: Jedi acedemy lätt... :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jedi Knight: Jedi Acedemy klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 KOTOR har fått mycket beröm! satsa på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jedi knight: jedi acedemy helt klart om jag får säga det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jedi academy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.