Bonden Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 e yo-gi-oh bra spel te datorn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Neej absolut neej nej nej (Tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Jo det är vell bra tycker i alla fall jag. Jag har Yo-Gi-Oh Power of chaos Yugi the destiny och Yo-Gi-Oh Kaiba the revenge. Fast det sista var ett demo som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 jag har allla spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag tycker dom är helt underbart bra, om man gillar yu-gi-oh asså. jag gör det, så jag tycker spelen är toppen. Det bästa är yugi the destiny, tycker jag asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 föredrar yu-gi-oh till ps 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 JAG tycker att det är kul både till GBA och pc men det är roligast i verkligheten med riktiga kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master90 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Själv så tycker jag att alla Jugioh spel är riktigt B, men bra spel om man inte har något att göra, förutom Yu-gi-oh Online. Föredrar Yu-gi-oh spelen till GBA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sgackrutigkajal Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Yu-gi-oh äger till allt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Alla spelen till PC är tråkiga... Bäst med riktiga kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.