Pelleelle Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Kan nån säg mig vad jag ska ha för pokemon mot poke cup, ultraball och masterball? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Ultra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 (redigerat) Kan nån säg mig vad jag ska ha för pokemon mot poke cup, ultraball och masterball? :("R-2 Mode" eller "R-1 Mode"?(Om du inte vet vad jag menar är det R-1 Mode) Redigerat 26 November 2004 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Det är r-1 jag menar, och det är både ultra och master jag behöver hjälp me ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Hallå? kan nån säga mig vilka pokemon(rental eller inte rental) och vilka attacker dom ska ha så att jag kan besegra poke cup, ultra ball och master ball, R-1? Svara NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hallåååååååååååååååååååååå???????????? JAG BEHÖVER HJÄLP NU!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hallå? kan nån säga mig vilka pokemon(rental eller inte rental) och vilka attacker dom ska ha så att jag kan besegra poke cup, ultra ball och master ball, R-1? Svara NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vet inte kan kolla upp det senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 (redigerat) okej... :unsure: Men jag har försökt med 4 olika team, och det har tagit mig EVIGHETER att få dom men dom är för svaga! :cry: Redigerat 29 November 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg