grooovy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 3:an är LÄTT BÄST dom ba: :new_snipersmilie: :) och han ba: :1_15firing: :( ¨ å hon ba: :new_littleangel: helt coolt ba! lol :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 är böckerna lika filmerna? Joo, till en vis gräns men i böckerna händer det otrorligt mkt mer! 1a 3an 2a 2an 3a 1an Allstå tvärt emot som dom kom^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag har sett 3an och den var nog bäst av alla fast jag tycker att dom kunde ändra början och i slutet jar det 7 ställen som dom kunde slutat på.annars var den asbra.kul när gollum slåss med frodo i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag tycker: 1:3 2:2 3:1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Tycker att Legolas är lite av en fjant i filmerna. Han ska stajla och döda en Mûmak och åka snowboard ner för trappan i Helms Klyfta. Dåligt, PJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag diggade Pippin och Merry mest lätt!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Nu har jag sätt alla tre filmer, och den jag tycker e bäst är nog Tvåan faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 vad tycker du om sagan om ringen filmerna? vilken var bäst, varför tyckte du att just den var bäst? själv vet jag inte vilken som var bäst. Jag tycker att alla sagan om ringen filmerna e jätte bra men 1:an är min favorit för att den är bäst gjord enligt mig..dom andra filmerna e bara full smockade med special effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 vad tycker du om sagan om ringen filmerna? vilken var bäst, varför tyckte du att just den var bäst? själv vet jag inte vilken som var bäst. Jag tycker att alla sagan om ringen filmerna e jätte bra men 1:an är min favorit för att den är bäst gjord enligt mig..dom andra filmerna e bara full smockade med special effekter Jag gillar oxå 1an ganska mkt för att den e så fin:) särskilt när dom är i shire:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 vad tycker du om sagan om ringen filmerna? vilken var bäst, varför tyckte du att just den var bäst? själv vet jag inte vilken som var bäst. Jag tycker att alla sagan om ringen filmerna e jätte bra men 1:an är min favorit för att den är bäst gjord enligt mig..dom andra filmerna e bara full smockade med special effekter Jag gillar oxå 1an ganska mkt för att den e så fin:) särskilt när dom är i shire:D Samma här! 1:an är ju o faktiskt ganska bra men det är bara lite för lite strider men det är ju mycket äventyr! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jo Det är bra filmer men 3:an är bättre än vad dom andra är. Striderna är 1:a klass :arrow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 1:an var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.