Gäst abu Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Vem vinner finalen i Idol? Daniel VS Darin Själv hejar jag på umebon Daniel ! Vad tycker ni OBS! Tjejer, röstar ni på Darin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 jag röstar lätt på min MAGE!!!! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Hoppas det händer nått terror dåd så att hela publiken och sångarna dog. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag vill att Daniel ska vinna och jag är nästan säker på att han vinner.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Darin. Läraren i vår skola det är hemskt med idol att ibland kommer det Rappar låtar pffff hon borde skämas att lyssna på mozart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Darin! Darin! Darin! Darin! Darin! Inget snack om saken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag tycker ingen av dom borde vinna, troligen blir dom inget stort ändå! Notera jag är tjeje och jag tycker att Darin är ful och han sjunger dåligt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 §.1.13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg