larven1 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 men du kan önska dej pengar till spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Ja det kan jag ju vilken bra idé tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Dels för att det alltid blir så, dels för att spelföretagen alltid upptäcker tvåhundra nya grejer som de måste ändra i sista stund, och dels för att det alltid tar längre tid än de trott att kopiera upp alla CD-skivor. Jaha, var det förseningar när The Sims 2 skulle komma ut? Eller tog dom bort vissa fuktionet och släppte spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Nej det gjorde dom inte... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Nej det gjorde dom inte... ;) Okej, jag läste någon stans att man skulle kunna gå till varann (hälsa på), kan man det?Och någon stans att det skulle finnas väder men det vet jag inte om det var sant. Och att man skulle kunna jogga runt och sånt. går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 jogga runt skulle vara kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Jag såg en blid på en kille som joggade den kanske var fakad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Jag har sett någon film med någon som joggade runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ja men jag har inte sett någon som joggar på mitt ts 2 men det går nog... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 University kommer släppas i mars någon gång, om det inte blir förseningar ;) Jag tycker det verkar ganska tråkigt, men tror jag kommer köpa det ändå...Man ska aldrig säga aldrig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag tror inte det går att jogga efter alla försök.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 University kommer släppas i mars någon gång, om det inte blir förseningar ;) Jag tycker det verkar ganska tråkigt, men tror jag kommer köpa det ändå...Man ska aldrig säga aldrig :P Det har du rätt i och DanniQ jag ska testa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg