Fröken Anonym Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag tror inte det går att jogga efter alla försök.. Men man kan ju skutta o springa =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christophe Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag har läst att det ska komma nån gång i maj 2005. Och att man får följa med barnen till skolan kollo å sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag har läst att det ska komma nån gång i maj 2005. Och att man får följa med barnen till skolan kollo å sånt. Det låter skojigt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 men joggningen... mina grannar joggar förbi ibland.. det ser kul ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 men joggningen... mina grannar joggar förbi ibland.. det ser kul ut :P Jasså :o Det gör aldrig mina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag har läst att det ska komma nån gång i maj 2005. Och att man får följa med barnen till skolan kollo å sånt. Nä...jag tror inte att man får följa med barnen till skolan. Man ska bara kunna spela sina simmar i en ny ålder ("övretonåren") på universitetet...Men kanske man får va me på lektionerna där? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Det lär finnas ett antal fler saker än så. T ex så ska man kunna stå och sjunga på scene och ha kuddkrig och om jag förstått det rätt ska man kunna springa naken också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Vart står det? För filmer stämmer inte alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 kanske på ea:s hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Går att köpa på webhallen (boka). På svenska heter det The Sims 2 Stundetliv http://www.webhallen.com/prod.php?id=36374 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Går att köpa på webhallen (boka). På svenska heter det The Sims 2 Stundetliv http://www.webhallen.com/prod.php?id=36374 Ja i sveríge alla ex:spel kommer att ha svenska namn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 löjligt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg