Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Det kom en gubbe som gav mig öl och några lådor och mynt men jag hann inte ta mynten det kom en annan j***l och tog dem! :( Men dom där lådorna tar all plats i mon rygga och jag kan inte lägga ner dem på marken! Vad ska jag göra snälla hjälp!!! Och hur stor summa mynt var det? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Alltså för att hålla kvar den här tråden hjälp vilken är original sidan för runescape och måste man ladda ner grejer för att spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 http://www.runescape.com och du behöver inte ladda ner det som tibia... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 dethaar hänt mej... det är något man måste göra med lådorna min jag minns inte vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
selwen Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Det beror på vilka "lådor" det är.. Du kanske ska trycka på dom eller nåt eller så höger klickar du på dem och tar nåt, bla bla.. men iaf så kanske den där "lådan" kommer upp på skärmen (Det vill säga att den blir större, och jag suger på att förklara! XD) och så står det t. ex. "Which colour is the triangle" så ska du ta typ: "Red", "Yellow" eller "Blue". Det borde vara såna lådor.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 vilken färg har lådora?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Det beror på vilka "lådor" det är.. Du kanske ska trycka på dom eller nåt eller så höger klickar du på dem och tar nåt, bla bla.. men iaf så kanske den där "lådan" kommer upp på skärmen (Det vill säga att den blir större, och jag suger på att förklara! XD) och så står det t. ex. "Which colour is the triangle" så ska du ta typ: "Red", "Yellow" eller "Blue". Det borde vara såna lådor.. ;) Det är sånna hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
selwen Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Men för katten! :P :student: Solve the riddle, buddy! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Men för katten! :P :student: Solve the riddle, buddy! :student: ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rike_90 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Man trycket på lådan så står det "What colour have the treangle?" Så ser man en treangel som typ är röd, då trycker man att treanglen är "red". :bah: Man kan få runt 100-300gp eller en uncuted ruby eller nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Man trycket på lådan så står det "What colour have the treangle?" Så ser man en treangel som typ är röd, då trycker man att treanglen är "red". :bah: Man kan få runt 100-300gp eller en uncuted ruby eller nåt :P Ja jag hade redan klarat det jag fick ruby! :( Jag jag vill ha 300gp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 allvarligt 300 gp!? det e inget på RS!! typ 200 k då börjar det bli nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.