Gäst abu Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Rome: Total War. på vilken konsoll finns den på? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 PC. okej.. jag skulle oxå vilja ha fable til gc oxå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Går väl inte >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Ni borde inte diskutera PC i det här forumet... krystal så du vet så kommer det inte komma något wind waker 2 Zelda four swords adventure är nästa zelda spel, sen ett nytt utan namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (redigerat) Skulle vara gött om det gick att få fable till gc :P Redigerat 28 November 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Just nu så har jag det bästa spelet som finns till Xbox,Halo 2!Men om vi formulerar det på detta sättet.Om jag hade fått välja 1 spel per konsol hade det varit...(Har inte alla konsoler) 1. Metroid Prime 2:Echoes (Gamecube) 2. GTA San Andreas (PS2) 3. Need for speed underground 2 (Xbox) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg