Xade Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag är nu med i FuskaVIP och såg att man får göra omröstningar då, men hur många Omröstningar får man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Finns ingen gräns, men det betyder ju inte att man får spamma med omröstningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Nej, det är klart jag inte ska göra, men en "seriös" i nästan varje forum kan jag få göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 men hur mycket gills som spamm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (redigerat) Om man inte gör hyper onödiga omröstningar,så kan man typ göra hur många som helst Redigerat 28 November 2004 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 alltså då menas med onödiga altenativ till exempel och onödig fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Japp,om man startar typ ...hm..typ onödiga,kommer inte på nån nu,kanske typ för personlig vinning,annars kan man göra hur många som helst typ (men man behöver ju inte göra överdrivet många) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 nej ioförsej, men det är rätt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.