Xade Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Den här maskinen man möter när man ska få power bomb, går det att scanna den?? om det går, kan man möta den igen då?? missade och testa att scanna den efter som det inte gick att L markera den... vill gärna ha scannat allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Minns inte om det går, men det är ju bara en sån där vanlig flygrobot fast med cloaking device ju.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 vet ej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 tror inte det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Det går har jag för mig O.o.. Kan kolla mitt log senare.. Vet inte ens om jag scannade den xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 det ska gå att skanna den jag gjorde det iallafall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 de går att skanna den men inte den du möter tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg