Joko Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 ja har zelda collectors......... ssbm smss mkdd the sims mario party 4 fox adventures ska få till jul metal gear solid the twin snakes paper mario call of duty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 (redigerat) Super Mario Sunshine Luigis Mansion MK : DD SSBM Final Fantasy : Crystal Chronicles Mario Party 6 Zelda Collectors Edition The Sims HP : hemligheternas kammare Metroid prime 2 : Echoes Mario Party 4 Harry potter : Quidditch Inte skrivet i bra-ordning Sålda spel: James Bond : Night fire Wario World Jag vet inte riktigt vilket som är bäst. Zelda Collectors Edition kanske (OoT). Redigerat 17 Januari 2005 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 :evil: jag har över 150 spel så ja orkar inte skriva alla men de bästa är GTA:SA(just nu) :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 :evil: jag har över 150 spel så ja orkar inte skriva alla men de bästa är GTA:SA(just nu) :evil: Eeh..Detta är Gamecube forumet,och du snackar om GTA:SanAndreas?Du har väl inte 150 Gamecube spel utan 150 av nån annan konsol isåfall´? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keep-smiling Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 har: Metroid Prime 2, The hobbit (suger), Mario Kart DD och något Zelda collection. låter som inget om man jämför tex. "Gamefreak"... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag har: Paper mario 2, Super mario sunshine, Super smash bros meele, Harry potter och hemligheternas kamare, Zelda the wind walker, Och jag har lånat Mario party 5. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Mitt favo spel är Mario kart doubledash.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Jag har: Zelda collectors edition Metroid prime Resident evil:zero Super mario sunshine Star wars:roque sqadron James bond everything or nothing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 1.Golden eye rouge agent 2.kirby air ride 3.jb everything or nothing 4.the legend of Zelda the wind waker 5.mkdd 6.ssbm 7.billy hatcher and the giant egg 8.metroid prime 2 9.splinter cell pandora tommorow 10.bomberman generation 11.ty2 12.jb auf 13.cel damage 14.star wars bounty hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkan121 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag har bara 2 spel. Är nämligen en sån som byter in mina spel när jag tröttnat på dom. Need For Speed Underground 2 Mario Golf Toadstool Tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 jag har Nhl 2003 die hard vendeta simpson hit & run metroid prime soulcalibur 2 ty the tasmanian tier zelda ww medal of honor frontline sagan om konungens återkomst james bond nigthfire james bond agent under fire goldeneye rogue agent bäst ??kanske metroid eller nhl 2003 eller zelda ww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3tonfiskar Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 har: 1.shadow the hedgehog 2.starwars rebelstrike 3.rogue leader 2 4.luigis mansion 5.smash bros melee 6.pockemon colusseum tråkigt 7.mario kart double dash 8.mario power tennis 9.pikmin 2 10.shrek 2 11.harry potter och den flamande bägaren min favorit e nog shadow the hedgehog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg