Gäst abu Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Har ni gjort om någon låt? det har jag: Heliga natt cooliga natt natten flyr forumet styr.. tralla..trallalalala... Kommer ni på någon som m´ni gjort själva skriv in dom hära då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 oj oj oj vad avancerat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (redigerat) [ÄNDRAT] Redigerat 28 November 2004 av Steezy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag det har jag väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Farsan tar låtar och klipper in och ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 med sax? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hm... min första tanke var att låsa tråden, men i och för sig kan det nog bli ganska roligt. Såvida det inte blir en massa spam "oj vad bra" "instämmer" "ja" osv. Själv måste jag ju bara berätta... har skrivit om Bumbibjörnarnas lilla melodi... Ego Egocentrerad, ja helt infiltrerad i allt som kan stärka min snygga position Först mina sånger som så många gånger har sjungigt för de är så oerhört bra Hipp hurra! För här kommer lilla jaaag studsar fram genom mig sjääälv jag är en egoist. Egobärssaften, den magiska kraften och visst blir man bäst när man dricker utav den Ondska och törnar, nä sånt är för björnar Det enda som spelar nån roll är jag själv! Och så min gulliga refräng igen. Märk att jag inte menar ett dugg och att hela sången är ett totalt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hm... min första tanke var att låsa tråden, men i och för sig kan det nog bli ganska roligt. Såvida det inte blir en massa spam "oj vad bra" "instämmer" "ja" osv. Själv måste jag ju bara berätta... har skrivit om Bumbibjörnarnas lilla melodi... Ego Egocentrerad, ja helt infiltrerad i allt som kan stärka min snygga position Först mina sånger som så många gånger har sjungigt för de är så oerhört bra Hipp hurra! För här kommer lilla jaaag studsar fram genom mig sjääälv jag är en egoist. Egobärssaften, den magiska kraften och visst blir man bäst när man dricker utav den Ondska och törnar, nä sånt är för björnar Det enda som spelar nån roll är jag själv! Och så min gulliga refräng igen. Märk att jag inte menar ett dugg och att hela sången är ett totalt skämt. Ska testa min verson av nalle puh. Psykbjörn Jag är på väg, för jag ska döda min allra bästa vän Som nu himla jobbig han e jätte jobbig min Psykbjörn, min lilla psykbjörn Du är väldigt tjock men det är ingen chock Psykbjörn min lilla psykbjörn Ak eller glock Eller en liten smock Hitmannen kommer snart Spännande det är klart Hur ska han klara det här han får en ide, men den är helt sne men den är helt löjlig för min lilla vän min psykbjörn min lilla psykbjörn han finns alltid där så jag kan skuta honom med ett gevär psykbjörn min lilla psykbjöörn och här är han nu min psykaste vän han e psyk bjöööööööörn sämst asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 En egen version av "Oops i did it again". Oops i farted again... I disturbed ya' nose.. Aoo (ohh) Baby, Baby.. (om igen) Bara refräng där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 En egen version av "Oops i did it again". Oops i farted again... I disturbed ya' nose.. Aoo (ohh) Baby, Baby.. (om igen) Bara refräng där. Den har jag sett på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 En egen version av "Oops i did it again". Oops i farted again... I disturbed ya' nose.. Aoo (ohh) Baby, Baby.. (om igen) Bara refräng där. bra, men min då...Ops, i did it again Opps, i did it again, i crossed your head whide a rifle again, o sorry sorry opps, i di... osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 I crossed? Kryssade (Gjorde ett kryss) på mitt huvud? Whide? With? Menaru: I crushed your head whit a rifle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.