Leon Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag har ett sånt -piiiiip- problem med Spiderman 2 att klara sista bos asså doc ock i hans hamnställe. Je mej nåt förslag hur jag ska klara han!!!!!! Blir så -piiiiip- arg på den där -piiiip- doc ock!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Först måste du nog lugna ner dig.Ta dig tid till denna Bossen (Doc oc.).När du lugnat dig är jag säker på att du kommer klara han med stil! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Elevater Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 JA LUNGA NER DIG FÖR f*n !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 (redigerat) Du ha tålamod det tar en stund att klara den sista bossen på alla spel. HA TÅLAMOD Redigerat 29 November 2004 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg