Netsire Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 Välkommen Hur Får Man SounDTesT? Hur Klara Man EvenT match 51 Nåt Bra Tips? :kung:
Selene Skrivet 29 November 2004 Rapport Skrivet 29 November 2004 Har inte kommit så långt men i en speltidning jag har står det så här: Del1: det lättaste sättet är att använda jigglypuffs ner och B attack (måste tränas på! eftersom den kan vara svår att genomföra) när du hoppar rakt emot giga-bowser. Attacken får honom att flyga en bit gör samma sak två tre gånger till och han är ute ur leken. Del2: Var Peach och flytt omkring i luften vid en av kanterna med hjälp av paraplyet. Tills de båda motståndarna börjar putta på varandra, om du har tur kommer en att bli puttad över kanten och på så vis vara ute ur leken. Del3: Träning, Träning och mer träning du måste vara en riktig super smash bros meel legend för att klara av resten. Källa: Cube Jag har översatt det som stod i tidningen, du kanske kan få lite hjälp av det!!! ;) :lol:
Netsire Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Skrivet 29 November 2004 Yes det fick jag me jag har klarat ut alla event math för det tack.
Rekommendera inlägg