Linkeeze Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 har nån ratcet&clank 3 det är jätte bra jag har till och med klarat det om nån behöver hjälp så är det bara att fråga :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 MM, det e jätte kul! ja varva de på rekord tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 jag är int förvånad över att du har det men det gör mig besviken att det var så himla enkelt det kanske är att jag är bra men det enda svåra var dr.neuferius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag har länge tänkt att köpa det..är det verkligen så bra eller är de inte värt pengarna. har tvåan och älskar det..har spelat ettan en del också och tycker det e rätt så bra också.. mvh bjornaik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 (redigerat) Det skulle inte gjort nåt om man hade trean :) klarade ut ettan till hundra procent för en vecka sen, :( så nu vill ja ha trean. Redigerat 1 December 2004 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Hmm, har klarat ettan 100% förutom alla skillpoints. På trean saknar jag bara skillpointen på Qwarks Hideout men jag har ingen aning om var den där "dan":en finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Är det mer action än i 2:an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Jag har funderat på att köpa RC3 länge, men jag oroar mig för att det är alldeles för likt föregångarna. Det verkar bara vara nya vapen, spelsättet verkar inte ha ändrat sig ett dugg :huh: Jo, det är ju klart att det är en underbar funktion med internet uppkoppling, alltid kul att köra med andra spelare från främmande länder, men nåja. Jag köper det antagligen nån gång, spelgalen som jag är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Det är likt bägge 2 med en underbar blandning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Precis det jag var rädd för =/ Tycker inte det är värt att köpa ett tredje spel med Ratchet and Clank om det inte är någon förändring, orka liksom. Men som sagt, någon gång kanske jag köper det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg