Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag är int förvånad över att du har det men det gör mig besviken att det var så himla enkelt det kanske är att jag är bra men det enda svåra var dr.neuferius

Skrivet

Jag har länge tänkt att köpa det..är det verkligen så bra eller är de inte värt pengarna. har tvåan och älskar det..har spelat ettan en del också och tycker det e rätt så bra också..

mvh bjornaik

Skrivet (redigerat)

Det skulle inte gjort nåt om man hade trean :)

klarade ut ettan till hundra procent för en vecka sen, :( så nu vill ja ha trean.

Redigerat av speedez
Skrivet

Hmm, har klarat ettan 100% förutom alla skillpoints.

På trean saknar jag bara skillpointen på Qwarks Hideout men jag har ingen aning om var den där "dan":en finns!

Skrivet

Jag har funderat på att köpa RC3 länge, men jag oroar mig för att det är alldeles för likt föregångarna. Det verkar bara vara nya vapen, spelsättet verkar inte ha ändrat sig ett dugg :huh: Jo, det är ju klart att det är en underbar funktion med internet uppkoppling, alltid kul att köra med andra spelare från främmande länder, men nåja. Jag köper det antagligen nån gång, spelgalen som jag är.

Skrivet

Precis det jag var rädd för =/ Tycker inte det är värt att köpa ett tredje spel med Ratchet and Clank om det inte är någon förändring, orka liksom. Men som sagt, någon gång kanske jag köper det..

• Skapa ny...