xpliT Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hur lägger man in spel på hårddisken? Skriv bara om ni vet annars så blir det bara massor spam i det här ämnet och det vill jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Du måste *chippa* ditt xbox. Du kan köpa chipp på te x www.blocket.se eller nån sån sida men det är olagligt tänk på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 ungefär hur mycket kostar och måste man chippa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 om man vill ha spel på hårddisken måste du chippa det kan kosta 200 kr utan hårddisk för den hårddisken man får med kan man typ bara lägga 2 spel på sen är det fullt men sen kan man köpa minne också till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Bästa chippen hittar du på PsxCare.com, efter du har ett chip är det bara att ladda ner spelet och bränna det på en CD-RW och bränna in den på boxen. *Olagligt som patte* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Själva chippet är inte olagligt. Inte att ladda ner spel heller. :P Bara om man typ delar med sig av sina grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jo chippet är lagligt ja men att ladda ner spel är olagligt! eller chippet vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag skulle oxå vilja ha chipp... Men jag vet inte om det är olagligt :unsure: // Waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 chippet kanske är lagligt men att ladda ner spel på den är olagligt adda [email protected] för mer frågor om spel eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Att ladda ner spel är inte olagligt.. Det är att dela med sig av spel som är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 jo att ladda ner är olagligt! det är ju som att gå in i en affär och ta ett spel! te x musik får man igentligen inte ladda ner på internet men det är olagligt att ladda ner spel till sin konsol också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Man får visst ladda hem, det är att dela ut till andra som är olagligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg