Hoppa till innehåll

Spel På Hårddisken


xpliT
 Dela

Rekommendera inlägg

Bästa chippen hittar du på PsxCare.com, efter du har ett chip är det bara att ladda ner spelet och bränna det på en CD-RW och bränna in den på boxen.

*Olagligt som patte*

Bra tips, men var kn man ladda ner spel?

 

Jag skulle oxå vilja ha chipp... Men jag vet inte om det är olagligt :unsure:

 

// Waddis

Att ladda ner spel Gratis är olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att det är väldigt konstigt hur moderatorerna här kan tillåta sånt här snack på deras forum.Chipp är olagligt speciellt om du använder det för att bränna tv-spel och till eget bruk.På Xbox.com:s forum är dom extremt hårda mot sånt här snack vilket är rätt!

 

Det är som :Fuskaren: säger att ladda ner spel och använda det för eget bruk är olagligt.Ingen här som har sett antipiratbyråns reklamer.

 

Skärpning på detta killar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är väldigt konstigt hur moderatorerna här kan tillåta sånt här snack på deras forum.Chipp är olagligt speciellt om du använder det för att bränna tv-spel och till eget bruk.På Xbox.com:s forum är dom extremt hårda mot sånt här snack vilket är rätt!

 

Det är som :Fuskaren: säger att ladda ner spel och använda det för eget bruk är olagligt.Ingen här som har sett antipiratbyråns reklamer.

 

Skärpning på detta killar!

Chipen själva är inte olagliga. Xbox.com är hårda för att det ofta leder till snack om nedladdning.

 

EDIT: Missa en bokstav.

Redigerat av NesseN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...